12 Mayıs 2012 Cumartesi

Döküm Tavada Bonfile


,

Malzemeler
  • 3 parça bonfile
  • 4 dal taze kekik
  • 4 diş sarımsak
  • tuz ve kara biber
  • 3 adet mantar
  • Hecha Döküm Tava

Haydi yapalım;
  • Etimizi karabiber ve tuzlayarak 15 dakika dinlendiriyoruz. Döküm tavamızı ilk defa kullandığımız için fırça ile sıvıyağla yağlıyoruz,  ocakta ısıttıktan sonra etimizi tavaya bırakıyoruz. Boş kalan kısıma içerisi tuzlanmış mantarı yerleştiriyoruz. Bonfilenin bir tarafı piştikten sonra diğer tarafı çeviriyoruz, etin bu yüzüne ince ince doğranmış taze kekik ve taze sarımsağı serpiyoruz, diğer kısmıda arzuya göre pişirip servis ediyoruz.Afiyetle..
Birkaç hafta evvel Devletşah'ın davetlisi olarak Gurunzi nin organize ettiği sabah kahvaltısındaydım. Kahvaltı eşliğinde keyifli sohbet ettik. Gurunzi adı belki sizlere tanıdık gelebilir bilmeyenler için; internet üzerinden alışverişe farklı bir boyut getiren Gurunzi.com da  beğendikleri hatta kullanıp deneyimledikleri ürünleri öneren ünlü isimler 'Guru' olarak adlandırılıyor. Siteyi takibe alanlar farklı ilgi alanları olan 7 ünlü gurunun önerdiği  ürünlere çok özel fiyatlarla sahip olabiliyor, bizim gurumuzda Devletşah :))
Gurunzi'deki ürün grupları stil dizayn, yemek, kişisel bakım ve çocuk kategorisi olarak oluşturulmuş. Birlikteyken konuşup sohbet ettiğimizde fikirleri hepimizin hoşuna gitti. Bu arada Gurunzi'de Hecha döküm markalı ürünler de satışta, bizlere kahvaltı sonrası Hecha'dan kalp şeklinde döküm tava hediye ettiler. Tavayı hemen denedim :)
Bu kalp döküm tavadan bir okura da hediye etmek istiyorum, bugün yazdığım yayına bırakılan yorumlardan bir kura kasesi hazırlayıp 18 mayısta bizim ufaklığa çektireceğim. Şansınız bol olsun...

50 yorum:

  1. en kısa zamanda deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  2. tavanız çok şıkmış:) kırmızı et yemediğim için beni hemen mantar fikri çekti:) elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım malzemelerin hepsi var şu an mutfağımda hazır d, tek eksiğim bu tarifin olmazsa olmazı Hecha kalpli döküm tavam olmadığı için yapamam ki bu nefis tarifini .Sana afiyetler olsun .Bir gün neden olmasın.Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  4. Adsız yorum bırakan arkadasım isimini belirtirsen çekilişe katılabilirsin.
    Mutfagınsimgesi, mantar, tavuk ve sebze ızgarada hazılayabilirsin.
    Vişnap bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  5. o minik eller umarım beni çeker döküm tavaya ıhtıyacım var araştırıyordum hadı bakalım şans kımın olacak

    YanıtlaSil
  6. Et olayında döküm tavanın muadili yok kesinlikle.. Kalpli de pek şekermiş, şansımı deneyeyim bakalım.:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. ben de kızımın şansına deniyim şansımı :)

    YanıtlaSil
  8. Etkinliği de yakından takip etmiştim. Dokum tava merak ettigim bir ürün. En kısa zamanda denemeyi planlıyorum. Sitenizi keşfettiğime cok daha fazla sevindiğimi de belirteyim.Takip listemin ust sıralarında yer alacak gibi. Basarılar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Etkinliği de yakından takip etmiştim. Dokum tava merak ettigim bir ürün. En kısa zamanda denemeyi planlıyorum. Sitenizi keşfettiğime cok daha fazla sevindiğimi de belirteyim.Takip listemin ust sıralarında yer alacak gibi. Basarılar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. süpermiş...:)) çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Tamda acikmisken gordum tarifi :) muhteşem görünüyor.

    YanıtlaSil
  12. Çok lezzetli görünüyor,ızgara tavada et pişirmeyi hiç denemedim,inşallah denemek nasip olur :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  13. Döküm tavalarda etler daha lezzetli oluyor diye hep söylerlerdi sizin fotolarınız sayesinde kanıtlanmış oldu :) ellerinize sağlık :)
    canancan16@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Çok heyecanlandım şimdi, umarım benim olur :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,tavadaki kalp konseptine bayıldım, bu tavada yapılan her şey yenir.Şans benden yana olsun:)Canım da bu bonfilenin aynısından çekti..

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, ben de şansımı denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  17. Harika görünüyor,canım çekti doğrusu!!!
    zerrin.tasdemir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Hem pratik,hem lezzetlu en kisa zamanda bu tavaya sahip olmaliyim:) drpelinyildiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Acaba bize cikar mi?
    Burcakbodur@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Ben yağsız et sevdiğim için bonfile yağsız olsaydı çok daha iştah açıcı olacaktı...
    fb1818@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  21. Benim de boyle bir tavam olsa, kocama cok sevdigi bonfileyi daha da bir zevkle pisirsem ;)

    YanıtlaSil
  22. uzerine agirlik koyup pisirince daha hizli piser mi? tesekkurler

    YanıtlaSil
  23. uzerine heccanin agirligindan koyup pisirsek daha hizli mi hizli piser?

    YanıtlaSil
  24. bende katılsam şansım yaver gidermi acabaa:)
    erva.deniz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. harika görünüyor bonfile... gulenaygul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. tam bir et sever olarak, şansım yaver gitsin de şu döküm tava benim olsun:) herkese bol şans...
    gezenyer@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Tavanız çok şık ama esas şıklık içindeki mamalar
    da,ellerinize sağlık ,sevginizikatmışsınız bu güzel yemeğe.

    YanıtlaSil
  29. Tarif çok pratik görüntü şahane, dukan diyeti uyguladığım bu günlerde güzel bir seçenek oldu benim için. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. yagmuripar@yahoo.com

    bloğunuzu bir retweet sonucu farkettim. Çok hoş tarifler var. Izlemeye alıyorum. Kendi bloğuma da bekliyorum. Selamlar. :)

    YanıtlaSil
  31. Elinize,emeğinize sağlık,leziz görüntüler.Paylaşımlarınız için teşekkür ediyorum,umarım ihtiyacı olana çıkar.Hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  32. bende şansımı denemek istiyorum.görüntüler çok güzel.devletşahla bende tanışmak isterdim.gülbene çıkmıştı çok tatlı,sıcakkanlı bir bayan..

    YanıtlaSil
  33. bende oğlumun şansına katılıyorum.kek delisi,ufaktanda yapıyor valla.yemekle arası ii değil ama pişiriyim, karıştırayım derdinde hep...

    YanıtlaSil
  34. gerçekten mi?ben de şansımı denemek isterim:)))herkese bol şans ayrıca:))

    YanıtlaSil
  35. uygun görürseniz bende katılmak istiyorum.Yemekleriniz çok hoş birbirinden güzel.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  36. merhabalar,blogunuzu tanıdığıma sevindim,nefis şeyler var.Tava konusunda şansımı denemek istiyorum.Bende misafirliğe beklerim müsait olduğunuzda.Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  37. BENDE ŞANSIMI DENEMEK İSTİYORUM :)

    YanıtlaSil
  38. Döküm tava kullanmayı hep istemişimdir.Bana çıkarsa çok sevinirimmmm.

    YanıtlaSil
  39. çok şirin bi tava :)

    YanıtlaSil
  40. Arkadaşım muhteşem güne bir gün mü kaldı oyyy ne heyecanlı geçecek bakalım o şanslı kim olacak elimi ona sürmek istiyorum bana da bulaşır belki şans.Kime çıkarsa şimdiden güzel günlerde kullansın HECHAsını.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  41. bende deneyeyim bakalım o tavada neler pişer neler:) asli cifteler

    YanıtlaSil
  42. bende bu tavaya sahip olmak isterim.. böylelikle bebeğime sağlıklı yemekler yapabilirim..bende çekilişe katılmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  43. ben de şansımı denesem hiç fena olmaz heralde?

    YanıtlaSil
  44. blog güzel tava da güzel hani. herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  45. Gülseva cok hos bir hediye;) Kazanana simdiden hayirli olsun! Ben sadece yorum olsun diye yaziyorum yarismaya katilmiyorum ;)

    YanıtlaSil
  46. Ben de şansımı denmek istiyorum. İnşallah çıkar

    YanıtlaSil
  47. İstediğim ama henüz alamadığım tava, sizden gelsin bana hediye... Muazzez

    YanıtlaSil
  48. Bende bu tavayı istiyorum... Lütfeeennn...

    YanıtlaSil
  49. bedava döküm tava baldan tatlıdır.. :) Belki bu kez şans bana da güler.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil