1 Aralık 2013 Pazar

Bir Varmışş Bir Yokmuşş




Bazen durup bakıyorumda uzaklara yaş alıp gitmiş, saçlarda aklar, az konuşmalar, çok düşünmeler, çok koşturmalar çok kaygılar, az gamsızlıklara bulanmışız.

Bana tadı olmayan bir yıl gibi gelsede geçmiş içinde kimbilir ne hayırları barıdırıyor hiç haberimiz yok.

ne çok planım vardı bu seneye dair, ne gezmeler, ne kahkalar, ne coşkular, beni bekleyen yeni heyecanlar, şimdi düşünüyorumda gidenleri geri getirmek için hepsini bozdurup harcardım belkide o heyecanları...

Önünden her geçtiğimde bana el sallayan, arkamdan camdan uzun uzun bakan, küçük serçe parmağına bakıp hikayeler uyduran sen olmayacaksın artık hayatımda..
Bir bardak kara koyamıyacağız bayram sofralarında bardağına; dur beni böyle çekme, çekidüzen vereyim kendime demiyeceksin, beni oyalamak için evcilik oynayamıyacağız artık hiç, şurada durda çocuğa dondurma alalım demiyeceksin dedeme..
 
Ya dedeme ne demeli?

Neden o kalmadı bizimle....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder