3 Aralık 2013 Salı

Şimdi Şu anda...

 

 


Sri Lanka'yı görmek isterdim eskiden, merak işte, bir belgesel izleyip hayran kalmıştım genç yaşlarımdayken...
Tepeler, dağ geçitleri, tropikal ağaçlar, filler, tapınaklar vahşi yaşam, ilgimi çekmişti.

Şimdi şu anda bağ evleri bol olan İtalyan köyünün birinde yada  Fransa'nın Provence bölgesinde  olmak isterdim mesela, bir bisikletin tepesinde, arkasında selesi de olsun ki bizim ufaklığı arkama alabileyim :) araba, tren, uçak hiçbiri olmasın etrafımızda. Bisikletin ön kısmında sepeti de olsun, içinde rengarenk çiçekler, kıyı şeridinden basalım pedala ayağımızı, tepenin ardındaki köye ilerleyelim, arada leziz italyan yemekler hazırlayan bir mekanda bizim sünger kafa en sevdiği pizzasını yesin, ardından yola devam.
Haaa bu arada mevsim yaz ona göre :))
Akşama doğru kaldığımız taş eve varıp, güneşin batışını verandada izleyerek günü bitirmeye hazırlanalım...





Not: Fotoğraflar bize ait değildir.

2 yorum:

  1. Blog firtinasi araciligiyla tikladim blogunuza:)okuyunca benim de canim istedi SriLanka'ya gitmeyi

    YanıtlaSil
  2. Blog firtinasi araciligiyla merhaba:)

    YanıtlaSil